Založ si blog

Ako ma stat pokusil obrat o 3 miliony eur

Po vyse 20 rokoch duchovnej praxe som urobil vysledok.Poznal som ako ziju Buddha,Zeus i ako to bolo z Jezisom naozaj.8 rokov predtym som bol uplne bez financii dovody nebudem popisovat.Po case prisli peniaze od darcov hlavne zo zahranicia.Stat mi zacal tieto peniaze blokovat,vec neznamil, robili to potichu,na ucet neprisli ete pred bankou ich stat chytal a tvaril sa ze nic neprislo, zavist od koho rozhodla..Zacali zaloby podania na polici aj od inych ludi z inych okresov.Zacali na nich tlacit vykrucat sa.Trvalo to mesiace.Rodina mi odmietla pomoc zlakli sa .Dnes som drzany statom ako rukojemnik, 3 miliony eur su mimo bank.Ziadam preto beznych ludi aby mi poskytli peniaze na cestu mimo SR.Dalsie staty mi umoznia prijem a zivot mimo SR.Doma stat uz nepotrebuje ludi ktori nieco vedia.Vec som oznamil aj mimo stat..Stat na duchovnej urovni zacal vykradat jednotlivcov,doslovne vykradaju hlavy tych co nieco vedia.Zacali ma po rokoch yogy vykradat elektronicky napojennim na ich elektroniki,bol som skoro zobrak, stat prepadol zavisti ked zistil ze nieco mam,zacali zavidiet vysledky…pisal som do indie ze Organy SR zasahuju a zneuzivaju cakrovy system ,chovali sa ako dobytok ,doslovne popieraju kultruru, India ma v tejto veci uplny zakaz zneuzitia,, SR vyvija system aby bol stat vykraduty, dovody su jednoduche, nevedia co robia..Aj India a dalsie staty podlali trestne oznamenie. Zacali to monitorovat.Niekolko statov zalovalo SR, poslali aj svoje pecate. Stat zacal masovo klamat dovody si logicky domyslite.Ohrozili maximalne moj zivot.Ziadam preto jednotlivcov aby mi do postovej schranky ci inym obyvatelom mesta dorucili financie,potrebujem par sto eur Pavol Bardejov.Ponukam odmenu za zachranu zivota.Ak ma niekto pochybnosti ziadajte na prokurature a v archivoch policie co a ako dlho sa riesi.Ak chcete sledovat ako stat kradne poslite na suhaj24@azet.sk cez paypal malu sumu, uvidite co sa stane.Mozno podat trestne oznamenie ze peniaze prisli na ucet a niekto ich stiahol, nestihol som ich vybrat.Policia vam ale bude robit problemy kedze sa nejdna o ludi ktrori racionalne myslia.17november sa uz aj prevadzanim hodnot v prichadzajucich zakoinoch stava vysmechom.

Pravny stav v krajine

16.09.2024

Ako vyzera bezny den riaditela pz v BJ by ste sa dozvedeli jednoducho podanim tr.oznamenia,na vyledkok ktoreho by ste po rokoch aj tak neprisli ,odmietnu vam ho totiz vydat, po rokoch sa vam po vysetrovanie dostane iba oznam ze ho jeho kolegovia sfalsovali .Rano riaditel pz zacina zariadenim ktore mu urci preiebeh dna, zisti nielen co sa bude diat ale ako reaguju dalsi ludia v mete ci state, i to [...]

15.09.2024

Nakolko prislusnici pz rozhodli a roky rozhoduju ze udajne ziadne zariadenia ktore by ma sledovali neexistuju a niesu a neboli.Sudy su cinne v urovni necinne a zablokovane.Nikto v state nieje ani ochotny zdvihnut telefon a oznamit mojej rodine co sa stalo ci deje ,udajne sa nic nedeje,.Ani v stave ze je sledovany cely blok a ludia vykradnuti na sukromie.Stat som niekolkokrat vyzval aby tak [...]

Riadi nas inteligencia ?

15.09.2024

Riadi krajinu inteligencia ?Pojem uhorsko nepredpoklada vysoko pokrocilu krajinu.Zial prislusnici PZ a dalsi zacali pouzivat elektorniku sposobom ktora v sposobila kedysi rozpad pokrocilych kultur ci problemy v Cine a inde..Casom pochopite o com hovorim..Stat uz neriadia hlavne vlada ci ine organy , riadi ich doslovne a dopsmena hlupost aku by ste v 21 storoci necakali.Do tohoto bodu sa dostali [...]

Rakúsky kancelár Karl Nehammer

Záplavy odplavili aj morálku? Rakúsky kancelár vyzval pre povodne na pauzu v kampani, ale sám v nej pokračoval

16.09.2024 21:21

Nehammer argumentoval, že treba všetku energiu a pozornosť sústrediť na zvládnutie prírodnej katastrofy a pomoc tým, ktorých zasiahla.

most, Čadca

Nebezpečná voda sa valila aj Čadcou. Živel tam ohrozoval mosty, firmy aj rodinné domy

16.09.2024 21:00

Podobné povodne boli v metropole Kysúc zaznamenané v roku 1997, no viacerí miestni tvrdia, že ani vtedy živel nespôsobil také škody, ako teraz.

Devínska Nová Ves, Povodeň, Bratislava

Zničené budovy, cesty aj polia. Koľko budú stáť opravy? Slovensko čaká, kým odznie povodňová vlna

16.09.2024 20:00

Najhoršie sú na tom okresy v Bratislavskom samosprávnom kraji (BSK), ktorý bude zatiaľ potrebovať na opravy takmer tri milióny eur. Trnavský kraj odhaduje škody na niekoľko desiatok tisíc eur.

Europarlament / Europoslanci /

Leyenová predstaví zloženie eurokomisie. V europarlamente si pripomenuli vyčíňanie povodní

16.09.2024 19:57

Europoslanci sa spolu s predstaviteľmi eurokomisie zúčastnia na kľúčovej rozprave o pripravenosti EÚ konať v prípade prírodných katastrof.

suhajj

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 8
Celková čítanosť: 5476x
Priemerná čítanosť článkov: 685x

Autor blogu

Kategórie