Založ si blog

Ako.si.stat dal nezmyselný ciel

Keď som.sa pred rokmi dostal ku koranu neveril.som.ze príbeh Ježiša ktorý tam popisujú je pravdivý.Nakoniec ho v korane dali na uroven Mohameda  uznali mu hrob v Mekke v buducnosti.Neveril.som.dovtedy kým.som nevidel pisatela udalosti.Jezis  spolu s matkou odisli na daleky vychod kde putovali roky.Matka bola uz v strednom.veku na spickovej urovni ,obraz z jej zivota.mi vyrazil.dych.Boli uz v tych casoch velmi moderni .Jezisa ktory dozil v Kasmire sa.mi rozlustit plne nepodarilo
V tej dobe bolo.na zemi.viac bytosti ktore by zniesli pomenovanie Jezis.Prvy clanok na blogu sposobil.ze sa mi stovky ludi snazili financne pomoct,neskor ich bolo.viac, banky nevpustili na ucet ani euro.a.tvarili sa ze nic neprislo.Nepomohli.ani staznosti od ludi ktori pomahali ani moje emaily banke udajne sa nic nedeje
Zacali.sa.mi hromadit obrovske prostriedky mimo.ucty nezakonne blokovane nielen od ludi ale aj od organov ktore kradli to co im nepatrilo …Zo.zakona ich museli.vysoko urocit resp postihovat..Kedze som uz na pociatku musel.odist zo SR ,dovod bolo.ze sa zblaznili rozne organy, zacali stat zalovat i ine krajiny ktore sa mi.snazili pomoct ,SR mi odmietla pomoc,vysledkom.bolo.ze museli platit len jednom spore pol.miliona eur dennne.Hanba SR narastala.Zil.som.a.zijem.velku.caat roka na ulici,ľudia.mi.davali jedlo občas i peniaze,jedol.som.z.kosov
Napriek trestnym oznameniam ktoré som osobne podal  i sudom som stale bez penazi ,hladny a bez pomoci statu ktora by vec ukoncila.Islo.mi o.zivot.musel.som.utiect a niekto.vec umyselne neriesil.Kradli vsetko.co.sa len dalo.Rozsah by vas sokoval.Nechcem nikoho.strasit ale rozne organy v state potichu zavadzaju system napr umeleho neba,kradne sa vsetko od zenskych pachov emocii az po namety knihy.Predstavte si svet a ludi ako novodoby 3d unternet organy napr v.SR su schopne prostrednictvom.elektroniky kradnut ako na sieti cokolvek,stahovat si to pre seba s tym ze druhymm sposobuju utrpenie.Niektori prisli k.zaveru ze ak ma.spickovy hudobnik.velky talent a tvori vyborne pesnicky ,nema naro.narok a poliovicu talntu musi dat inde a stat sa prriemerny,su schopni toto.kradnut,podobne duchovni udajne namaju narok.na vyssie stupne iba.na priemer.Niekto.si.zacal mylit cloveka z obchodom,doslov e sa zacina.kupovat to.o.com. y ste neverili.Vykradanie naroda zacina.Mnoho.z.ludi ktori toto.praktizuju su.v.domienke ze vlastne nic neporusuju.Za stalina.nahadzali pod lad 100 tisic knazov a povrazdili samanov na sibiri tak.dostal.totalitny rezim.volnejsiu cestu.V biblii niekto úmyselne pozatvaral hlavy ľuďom a držal.ich tak stáročia,spolu.so.svojimi kumpanmi ktorych takisto.najprv pochytal,držal.doslovne celé narody dovod je aby sa neprišlo na podstatu veci ani nato ako to v skutocnosti bolo.Casom.som prišiel.nato.ze to.urobil.urcity nazvime ho Pete Pere.V skutocnosti gay,tyran a uchylak rozsahu ze by vas porazilo.Za jedinu pomoc Pere pozaduje ze vas milionkrat ponizi.Drzal val nad hlavami aby nebolo.mozne poznať podstatu dejin a života Ježiša a dalsich.Pere žije v kocke smrti,je.mimoriadne nebezpečný
Ma jediny ciel.drzat v otroctve co.najviac ludi..Pere je selma.Snažil.sa zabiť každého kto prišiel.na podstatu veci.V reále hlupák.a.poverciva osoba.
Verte ci ne Pere osobne navstivil.policiu na Slovensku ta uznala.jeho kvality“ a kupila ho.Prevadzkuju.totiz podobny system.Problemy zacali akonáhle.som.vec oznamil.statu.Pere pochytal.za stáročia mnoho.svojich sluhov ti aj dnes držia najme starých ľudí a skracujú im.zivot.Kedze v SR je potichu zavadzana obdoba totalitneho.rezimu,zákaz duchovna a ďalšie v sialenom.rozsahu rozhodol.som.sa.odist zo.SR.Na zaver uvediem ze ked som.zistil.ze Jezis ukrizovany.nikdy nebol vydýchol.som.si.Mal neskor aj deti.Ani Trója a Atlantída podľa.inych nikdy nebola ,opak.je pravdou.

Majte aj vy radost

25.08.2024

Vazeni oriatelia v state za posledny rok zradili sudcovia,prokuratori,policia a dalsie organy.Jedna s ao obrovske mnozstvo ludi.Niekomu vadi ze existuje pravo poriadok i pravda.Doslovne sa v state dohodlo ze sa zavedie rezim totalnej kontorly .Niektori ziadaju novy totalitny rezim v state ktory sa pomaly tvori.Nebudem pisat o postupnom znicenie vsetkeho hodnotneho v state statnymi organmi,lebo [...]

17.01.2024

Ako ma stat pokusil obrat o 3 miliony eur Po vyse 20 rokoch duchovnej praxe som urobil vysledok.Poznal som ako ziju Buddha,Zeus i ako to bolo z Jezisom naozaj.8 rokov predtym som bol uplne bez financii dovody nebudem popisovat.Po case prisli peniaze od darcov hlavne zo zahranicia.Stat mi zacal tieto peniaze blokovat,vec neznamil, robili to potichu,na ucet neprisli ete pred bankou ich stat chytal [...]

Erdogan

Erdogan vyzval na vytvorenie moslimskej aliancie proti Izraelu

07.09.2024 22:35

Turecký prezident vyhlásením reagoval na smrť aktivistky s tureckým a americkým občianstvom, ktorú zabila izraelská armáda počas protestu.

letisko, vide, schwechat

Muž chcel prepašovať cez rakúske letisko kokaín v opierke invalidného vozíka. Odhalili ho policajné psy

07.09.2024 21:50

Muž vzbudil u polície podozrenie. Tá následne odhalila 14 kilogramov kokaínu v hodnote približne 1,5 milióna eur.

Michel Barnier

Vo Francúzsku vyšli do ulíc tisícky demonštrantov. Nesúhlasia s vymenovaním Barniera za premiéra

07.09.2024 20:26

Na protesty proti Macronovi ešte pred Barnierovým vymenovaním vyzvala ľavica, ktorá síce vyhrala voľby, ale nedostala šancu zostaviť vládu.

nehoda, kúty, hasiči

Mladík šoféroval bez vodičáku, s autom skončil v rieke. So spolujazdcami utrpeli vážne zranenia

07.09.2024 19:29

Po náraze sa auto prevrátilo na strechu. Najmladší účastník nehody mal iba 11 rokov.

suhajj

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 1992x
Priemerná čítanosť článkov: 664x

Autor blogu

Kategórie