Vec sa riesi

Ako iste viete,prislusnici pz mi okrem roznych kradezi ukradli a zadrzali aj potraviny co u vyhladovaneho cloveka(schudol som 20kg) ktoremu stat umyselne neriesi podania na sudoch a inde je z hladiska charakteru zavazny pocin.Prislusnici pz mi oznamili nedavno ze vsetky moje duchovne snahy a ciele budu kontrolovat a su ich majetok.Iste chapete ze nieje normalne zit v state kde hlupaci maju moc.Roky nerozhodovali o nicom akonahle dosiahnete uroven napadnu vas.Nemozno sa cudovat ze zo statu odchadzaju mozgy inde.Prokurator a dalsi kedze sa zistilo (dokazy videli tisice ludi),ze mam plesnivu nohu,hnisa maso,polamane zuby, rozbitu hlavu ktoru ked hlava statu ohlasila tak ju prislusnici pz skryli v databaze systemu aby sa oznam nenasiel.Sudiac podla uvahy prokuratora a dalsich,(pripominam ze dalsi prokuratopri sa uz skor priznali niektoriplanovali umyselne zabitie),dalsi dali schvalne neplatny podpis a pod.Stat je teda na uvehe ci je viac kradez igelitovych sakov ,jedla a dalsieho ktore mi zadrzala jedna skupina prislusnikov-vec si mozete dohladat v databaze systemu.Priznali totiz ze zadrzali aj dalsie veci.Svedkov ktori to ze niekolko tyzdnov stihli zistit je viac nez dost.Dnes je uz mozno oznam mimo system policie.Dalsu mozniost ktoru skumaju je ci je poskodenie fyzickeho tela a kradze penazi bankami,prislusnikmi pz a dalsimi trestny cin.Na tejto uvahe je prokurator.Nevedia to zhodnotit.Uz vobec nie konat,caka sa kym niekto zisti ci maju opravnenie vobec rozhodovat.V takomto satdiu je vysetrovanie veci.Nechcem spominat ze som 2 rokpch chodenia po policii ,surenia ich cakal aby zacali vysetrovat Pereho, nakoniec vratane podpisov sfalsovali -co dokazala priamo kontrola na policii.O podrobnosti si mozete poziadat,kedze som v lete podal dalsie oznamenie na Pere aby sa vec konecne zacala riesit ako iste viete neriesi sa mesiace.Podobne ozamenie podane osobne na policii za neposkytnutie pomoci.V tomto bode je nas pravny system,nepostihuju kriminalnikov.Neriesia ani podanie hlavy statu ,radsej oznamenie skryju v systeme.

Krutost

15.10.2024

Vacsina z vas pozna ako vyzera noha horolezca po omrznuti, tak vyzera moja noha.Stav je velmi zly,.Ako iste viete stat napriek tr.oznameniu mi odopiera pomoc neriesi oznamenia.Sirsia rodina mi odmietla dat na poraviny ci na dalsie veci.Nerobia nic.Pere.ma i pri pisani textu obchytkava.olizuje, chyta za pohlavne organy vlieva hormony do.tela jedna sa o neznesitelne zverstvo.Stat ako.viete [...]

Niekto prekrocil pracomoc

15.10.2024

Ako iste viete nase riadiace statne organy usudili ze duchovni ako sv.jan sv.pavol buddha zeus a dalsi su hrozbou pre stat.Udajne osoby ktore su s nimi v styku su nebezpecne a prevadzaju carodejnictvo.Policia v meste kradla dokonca aj z murov mesta to co ostalo ako vysledok duchovnej snahy.Beznou uvahou by ste zistili preco to kradli a kto je carodejnik.Prislusnici pz mi pred niekolkymi tyzdnami [...]

Mozna dodavka

12.10.2024

Ako iste viete pred rokom v oktobri prislusnici pz zistili kedze som bol osobne vypovedat na policii ze mi prisli peniaze do banky,videli od koho i kolko.banka mi nic nepripsala na ucet stalo sa tak pred rokom.Osoba ktora vec riesila dostala prikaz od sefa aby vec dalej neriesila.Prislusnici pz tak uz rok vedia ze mi neprichadzaju peiaze na ucet.Vedu o.tom zaznamy.Ani po roku co policia zistila [...]

sud, justicia, sudy

Milanovi Chalupkovi dočasne pozastavili výkon funkcie sudcu. Dôvodom je závažné disciplinárne previnenie

18.10.2024 10:43

Návrh na dočasné pozastavenie výkonu funkcie sudcu podala predsedníčka Súdnej rady Marcela Kosová.

fico

Fico: Ukrajinský plán víťazstva je kontroverzný. Hovorím nie Kyjevu v NATO. Myslím si, že Zelenskyj to pochopil

18.10.2024 10:18

Premiér dodal, že nepovažuje za dobrý nápad členstvo Kyjeva v Severoatlantickej aliancii.

požiar, hasiči, nemecko

Nová hasičská stanica ľahla popolom, nemala požiarny poplachový systém

18.10.2024 09:45

Podľa prvých odhadov vznikli škody za 20 až 24 miliónov eur.

suhajj

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 25
Celková čítanosť: 21212x
Priemerná čítanosť článkov: 848x

Autor blogu

Kategórie