Mozna dodavka

Ako iste viete pred rokom v oktobri prislusnici pz zistili kedze som bol osobne vypovedat na policii ze mi prisli peniaze do banky,videli od koho i kolko.banka mi nic nepripsala na ucet stalo sa tak pred rokom.Osoba ktora vec riesila dostala prikaz od sefa aby vec dalej neriesila.Prislusnici pz tak uz rok vedia ze mi neprichadzaju peiaze na ucet.Vedu o.tom zaznamy.Ani po roku co policia zistila ze banka nefunuje sa vec nepohla.Namiesto toho aby konali sa nedeje nic.PZ pokracoval.dalej.systemom kradezi kradli mi emaily peniaze a dalsie veci.Peniaze prichadzali i na stanicu ani tie som nedostal.V lete som podal tr.oznamenie i.za neposkytnutie pomoci.Vec sa.mesiace neriesi dalej.Vec je na sude kedze prislusmici pz.ma zalovali na sude ze nemam peniaze pre seba i rodinu.Citate dobre obvinili.ma ze nemam peniaze ktore oni zadrziavaju naschval.Pisal.som.roznym sudom o konani policie.Iste pochopite ze je na.mieste znepokojenie nad konanim policie.

Krutost

15.10.2024

Vacsina z vas pozna ako vyzera noha horolezca po omrznuti, tak vyzera moja noha.Stav je velmi zly,.Ako iste viete stat napriek tr.oznameniu mi odopiera pomoc neriesi oznamenia.Sirsia rodina mi odmietla dat na poraviny ci na dalsie veci.Nerobia nic.Pere.ma i pri pisani textu obchytkava.olizuje, chyta za pohlavne organy vlieva hormony do.tela jedna sa o neznesitelne zverstvo.Stat ako.viete [...]

Niekto prekrocil pracomoc

15.10.2024

Ako iste viete nase riadiace statne organy usudili ze duchovni ako sv.jan sv.pavol buddha zeus a dalsi su hrozbou pre stat.Udajne osoby ktore su s nimi v styku su nebezpecne a prevadzaju carodejnictvo.Policia v meste kradla dokonca aj z murov mesta to co ostalo ako vysledok duchovnej snahy.Beznou uvahou by ste zistili preco to kradli a kto je carodejnik.Prislusnici pz mi pred niekolkymi tyzdnami [...]

Spravodlivo

10.10.2024

Ako iste viete ukradli mi v KE osobne veci zlodeji nevydrzali a este v ten isty sen veci odniesli.na policiu.Policia postupovala systemom ze sa rozhodli tak ze dodnes nic nemam su tom uz tyzdne.Nepomohli ani kontroly organov dohodlonsa iba ze sa to napraviUkradli zadrzali mi potraviny a dalsie veci.Citate dobre policajti kradli vyhladocanemu potravinyDoma som musel predavat rozne veci aby som mal [...]

sud, justicia, sudy

Milanovi Chalupkovi dočasne pozastavili výkon funkcie sudcu. Dôvodom je závažné disciplinárne previnenie

18.10.2024 10:43

Návrh na dočasné pozastavenie výkonu funkcie sudcu podala predsedníčka Súdnej rady Marcela Kosová.

fico

Fico: Ukrajinský plán víťazstva je kontroverzný. Hovorím nie Kyjevu v NATO. Myslím si, že Zelenskyj to pochopil

18.10.2024 10:18

Premiér dodal, že nepovažuje za dobrý nápad členstvo Kyjeva v Severoatlantickej aliancii.

požiar, hasiči, nemecko

Nová hasičská stanica ľahla popolom, nemala požiarny poplachový systém

18.10.2024 09:45

Podľa prvých odhadov vznikli škody za 20 až 24 miliónov eur.

suhajj

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 25
Celková čítanosť: 21211x
Priemerná čítanosť článkov: 848x

Autor blogu

Kategórie