Sme

V sucasnosti su organy policie a dalsi zavaleni takym mnozstcom jednoznacnych dokazov ze ich to paralyzovalo do.takej miery ze niesu schopni vysetrovat resp ukoncit vysetrovanie..Pocujete dobre dokazov je tolko ze xy veci neuzavreli.Mozete podavat tr.oznamenia ze neprebieha vysetrovanie,nevedia sa pohnut a ukoncit to.Budu nuteni riesit oznamenia ze sa veci v spojitosti s mojim menom neriesia veci.Sudiac podla ich uvah budu argumentovat ze az sa desiatky samostatnych veci poriesia uzavrie sa vsetko naraz co je nezmysel.Boli by nuteni priznat pravdu.Podobne peniaze 20 eur v.mojich rukach privadza.mnohych k sialenstvuZopakujem.to.znova niekto urobil take mnozstvo preslapov a chyb ze to nepatri do normalneho sveta.

Krutost

15.10.2024

Vacsina z vas pozna ako vyzera noha horolezca po omrznuti, tak vyzera moja noha.Stav je velmi zly,.Ako iste viete stat napriek tr.oznameniu mi odopiera pomoc neriesi oznamenia.Sirsia rodina mi odmietla dat na poraviny ci na dalsie veci.Nerobia nic.Pere.ma i pri pisani textu obchytkava.olizuje, chyta za pohlavne organy vlieva hormony do.tela jedna sa o neznesitelne zverstvo.Stat ako.viete [...]

Niekto prekrocil pracomoc

15.10.2024

Ako iste viete nase riadiace statne organy usudili ze duchovni ako sv.jan sv.pavol buddha zeus a dalsi su hrozbou pre stat.Udajne osoby ktore su s nimi v styku su nebezpecne a prevadzaju carodejnictvo.Policia v meste kradla dokonca aj z murov mesta to co ostalo ako vysledok duchovnej snahy.Beznou uvahou by ste zistili preco to kradli a kto je carodejnik.Prislusnici pz mi pred niekolkymi tyzdnami [...]

Mozna dodavka

12.10.2024

Ako iste viete pred rokom v oktobri prislusnici pz zistili kedze som bol osobne vypovedat na policii ze mi prisli peniaze do banky,videli od koho i kolko.banka mi nic nepripsala na ucet stalo sa tak pred rokom.Osoba ktora vec riesila dostala prikaz od sefa aby vec dalej neriesila.Prislusnici pz tak uz rok vedia ze mi neprichadzaju peiaze na ucet.Vedu o.tom zaznamy.Ani po roku co policia zistila [...]

Kukláč

Lovci lebiek v rekordne krátkom čase zadržali v Medzeve mladého muža, na ktorého bol vydaný európsky zatykač

18.10.2024 22:22

Cieľoví pátrači len dva dni od obdržania európskeho zatykača vypátrali 27-ročného Pavla B.

Ladislav Ballek Maryam Marashi

Slovensko cez mimovládku pomáha afganským utečencom v Iráne. "Reťaz nádeje" už pomohla tisíckam detí

18.10.2024 20:04

Organizácia vo svojej nemocnici od roku 2007 hospitalizovala už 16-tisíc detí.

Kamil Šaško

Minister Šaško sa obáva, že môže o vyrokované peniaze prísť. PS: Vo funkcii začína vydieraním lekárov

18.10.2024 18:31, aktualizované: 18:38

Ponuka rastu platov zdravotníkov, ktorú minister predstavil, je podľa neho férová. Zopakoval, že je finálna.

lesby, homosexuáli

Poľská vláda navrhuje registrované partnerstvá pre páry rovnakého pohlavia

18.10.2024 18:06

Podľa poľskej ministerky pre rovnosť Katarzyny Kotulovej ide o "historický deň".

suhajj

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 26
Celková čítanosť: 21835x
Priemerná čítanosť článkov: 840x

Autor blogu

Kategórie